Асноўнымі прынцыпамі ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур з'яўляюцца: законнасць, роўнасць зацікаўленых асоб перад законам, прыярытэт інтарэсаў зацікаўленых асоб, адкрытасць адміністрацыйнай працэдуры, аператыўнасць і даступнасць адміністрацыйнай працэдуры, заяўны прынцып аднаго акна, супрацоўніцтва пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур. Заяўны прынцып аднаго акна-зварот зацікаўленай асобы з заявай у адзін упаўнаважаны орган з дадаткам дакументаў і (або) звестак, неабходных для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры, якія могуць быць прадстаўлены толькі зацікаўленай асобай. Пры звароце грамадзяніну неабходна прадаставіць толькі мінімальны пакет дакументаў для ажыццяўлення адміністрацыйнай працэдуры. Астатнія дакументы, неабходныя для ажыццяўлення адпаведнай адміністрацыйнай працэдуры запытваюцца спецыялістам выконваючай арганізацыі, а таксама могуць быць прадстаўлены грамадзянінам самастойна.
Да ведама грамадзян:
Кніга заўваг і прапаноў знаходзіцца ў кабінеце №508 Папярэдняе кансультаванне грамадзян і (або) Папярэдні запіс на прыём да начальніка аддзела адукацыі ажыццяўляецца сакратаром: - па тэлефоне +375 232 56 64 10 - па электроннай пошце sovedu@sovedu.gov.by
Для таго каб скарыстацца магчымасцю запісацца на прыём праз Інтэрнэт, трэба абавязкова пазначыць наступныя звесткі:
- прозвішча, імя, імя па бацьку
- адрас - тэлефон
- адрас электроннай пошты
- кароткі змест заявы
- Куды раней звярталіся па гэтым пытанні
- Ці маецца перапіска, якія патрабаванні з заяўленых не выкананы Просім звярнуць увагу на паўнату прадстаўляюцца звестак, якія неабходныя для падрыхтоўкі да прыёму. Ананімныя звароты, калі ў іх няма паведамленняў аб злачынстве, разгляду не падлягаюць.